Høsttur til øya

Hei

I ettermiddag gikk turen ut til Nausttuftene på Tjeldøya i lag med min far. Etter noen dager inne tenkte jeg at det ville gjøre godt med en tur ut. Det var best ly i dag på nordsiden av odden for det var litt kjølig vind og det er trær der som skjermer mot vinden. Min far hadde med primus og steikepanne som vi varmet snurring på. Snurring har jeg ikke smakt før å det var god smak, men jeg synes den var litt vanskelig å spise da den var litt klebrig. Neste gang tror jeg at jeg vil ha med fisk istedet. Etterhvert ble det så kjørlig at jeg måtte få på meg votter. Ja det er ingen tvil om at høsten kommer, kjølig luft og bladene på buskene har begynt å skifte farge. Det var uansett godt å få seg en tur ut.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg