Hurra for kveldslyset

Hei

Nå sitter jeg å ser på et kraftig snøvær utenfor leiligheten. Slik var det heldigvis ikke i går kveld sa min far kom og tok på meg med på biltur. Vi dro som vanlig til bogen for å kjøpe kaffe og noe å bite i før vi kjørte til Evenestangen. Det som var litt spesielt var at da jeg skulle dit for noen dager siden var det så mye snø der at det ikkje gikk å kjøre inn dit ved Steinkirken. I går var det helt snøfritt der så det har tint godt de siste dagene. Nå når snøen er borte, kommer alle festningsverk fra krigens dager tydelig frem og der er en del å se. Jeg gleder meg til å kunne kjøre ned til Steinkirken med rullestolen, men det må nok bli varmere og at det ikke blåser så mye der. Det er sjeldent vindstille der og i går blåste det såpass kraftig at det ble bevegelse i bilen mens vi sto der. Da er det godt å ha en varm bil og oppholde seg i.Vi drakk kaffe og koste oss mens vi nøt den fine utsikten. Jeg kjenner at det gjør godt å komme seg litt bort fra nyheter om korona og andre negative nyheter i media for tiden og bare koble av å kvile hodet.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg