Hurra, nå er nystolen kommet

Hei

Nå har jeg endelig fått meg en ny elektrisk rullestol som jeg har ventet på lenge. Jeg har tidligere skrevet om at den nakkestøtten jeg har i dag ikke fungerer så bra. Nakken blir belastet på en feil måte og jeg blir fortere sliten og får migrene. Jeg håper at den nye fungerer bedre .Den nye stolen er ikke helt ferdig tilpasset, men det kommer noen fra leverandøren neste onsdag slik at jeg kan begynne å bruke den. Det er nesten som å få seg en ny bil for denne stolen er oppgradert og er en splitter ny modell. Det blir spennende å ta den i bruk. Den stolen jeg har i dag begynner å bli utslitt etter mange års drift og turer. Jeg bruker den jo 365 dager i året så det er ikke rart at den er nesten utslitt.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg