Hva er det som foregår?

Hei☺

Tidligere har jeg skrevet om vanskeligheten med å ha et stabilt personale her jeg bor. Nå er det igjen mangel på vikarer som kan steppe inn for det faste personalet. Det gjør meg utrygg at de må gå med redusert bemanning på enkelte vakter. Som jeg tidligere har bemerket så må ledelsen gjøre mer for å beholde og øke stillings prosenten til personalet og vikarer. Jeg vet at enkelte ønsker å jobbe mer, men de får ikke stillinger som går an å leve av. Noen ganger tenker jeg med uro på om det er nok personale på jobb neste dag,o jeg tenker med gru om hvordan det blir hvis mangel på personal fortsetter.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg