Hvorfor har jeg ikke vært her før


Hei
I går ettermiddag kjørte jeg og min far til indre Troms.Før vi kom dit stoppet vi i Bjerkvik og spiste middag før vi igjen kjørte nordover.Jeg hadde egentlig bestemt å kjøre til Heggelia, men på tur dit spurte jeg om ikke vi istedet kunne kjøre til Målselvfossen for der har jeg ikke vært før. Når vi tok av fra E6 og hadde kjørt et stykke innover i landskapet snakket jeg og pappa om at det sikkert kunne være Bjørn der inne i skogene.Når vi tok av mot feriesenteret var det en skikkelig dårlig vei ned dit. Når vi kom frem så letet etter en plass der jeg kunne ha best utsikt til fossen.Pappa ringte lederen som driver plassen for å høre om noe var tilrettelagt for rullestolbrukere slik at jeg kunne komme nærmere fossen der. Hun svarte at ingenting der var tilrettelagt og at vi måtte lete selv. Vi fant en plass som vi parkerte slik at jeg kunne sitte å se fossen på avstand.Jeg hørte bruset fra fossen likevel og fikk en fin opplevelse.Da jeg satt der så jeg ett flott fjell i det fjerne, sa til pappa at det var en isbre eller evig snø som aldri smelter. Pappa fortalte meg at lederen for senteret hadde sakt at det var Målselv kommune som hadde ansvaret for området rundt fossen, men at de ikke hadde gjort noe for å gjøre det tilgjengelig for alle.Det var som alltid godt å komme seg bort og oppleve noe nytt.

2 kommentarer
    1. Flotte bilder,jeg kommer meg ingen vei,men det er fint å se på andres bilder og turer.bra du er blitt frisk igjen.
      Ha en fin helg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg