Hyggelig pubkveld i går☺

Hei☺

I går kveld dro jeg på den lokale puben sammen med min far. Det var kommet en del snø så jeg var litt spent på om jeg kom frem med rullestolen min. Heldigvis så kom de å strødde rullestolrampen inn til puben for den var veldig glatt. Vel inne var det koselig og et lystig lag. Det er alltid noen som vil prate med meg når de er brisen for å si det mildt. Det er bra å ha en plass i nærheten å kunne gå til når jeg vil treffe folk. Det var også fin underholdning der i går med lokal musiker som fikk mange til å synge med på låtene han sang☺Har veldig lyst til andre juledagsfest  på puben men da må jeg ha med meg 2 ledsagere for da er det mange gjester der.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg