I morgen blir det langtur

Hei

Som jeg skrev tidligere ble en tur til Unn Tromsø avlyst på grunn av mangel på ledsagere. I morgen blir det endelig tur dit og jeg gleder meg til å få Botox injeksjoner i armer og hender slik at jeg igjen kan åpne hendene. Ikke minst få mindre ondt. Det er vel 55 mil å kjøre tur retur så det er bare å innstille seg til en dag på veien. Tidlig opp og sent hjemme igjen. Det som er positivt er helsegevinst og godt kjørevær så da gjør det ikke så mye at det er langt. Jeg har dyktige sjåfører så det går greit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg