Ikke noe særlig å være syk

Hei
Nå begynner jeg endelig å bli bedre etter at jeg ble syk på søndag. Søndag hadde jeg hodepine og følte meg litt dårlig. Mandagen hadde jeg fortsatt hodepine og i tillegg feber,og natt til tirsdag forverret det seg i 02 tiden. Personal ringte legevakt som sa at jeg kunne ta en Paracet og avvente, men i 04 tiden kom legen hit jeg bor etter at jeg begynte å kaste opp. Jeg og legen bestemte at det var best å komme seg til sykehus så jeg ble hentet av ambulanse og kjørt dit med en fra personalet i ambulansen. De ga meg beskjed om at jeg skulle til Covid mottaket på Harstad sykehus fordi jeg hadde symptomer på Covid.Jeg synes det var litt skremmende først,men jeg ble godt tatt i mot på mottaket. Det ble tatt mange prøver og en hurtigtest som var negativ. Også den vanlige testen var negativ.Ett lite stykke ut på morgenen kom legen og sa at jeg hadde en kraftig bihulebetennelse som gjorde at jeg hadde så sterke smerter. Så det var bare å starte opp med antibiotika kur og to forskjellige nesespray.Jeg fikk reise hjem igjen på formiddagen samme dag. Nå etter 4 dager med antibiotika føler jeg meg bedre og jeg håper jeg kan komme meg en liten tur ut i helgen.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg