Ikke slik jeg hadde tenkt den nye starten på året.

Hei☺

Første januar startet med ondt i halsen,hodepine og verk i leddene. Utover dagen kom feberen slik at de siste dagene har jeg vært ganske utslått og holdt meg inne. Det føles kjedelig og være inne men jeg har fått ekstra god omsorg fra personalet. De har laget ingefær te med honning noe som gjorde godt for halsen. Det er en ekstra trygghet med god omsorg når jeg når jeg føler meg litt bekymret. I dag ble det bestillt en time på legevakten til meg for å sjekke om det var noen infeksjon siden jeg fortsatt har feber, men legen fant ut at jeg har et virus som mange har for tiden. Jeg har tatt influensavaksine i fjor høst, men vet ikke om det er influensa jeg har. Nå er det bare å ta det med ro til jeg blir frisk☺

26 kommentarer

Siste innlegg