Imponert over landslaget

Hei.

Etter å ha sett på landskampen på bortebane mot Nord Irland i går er jeg dypt imponert,både over lagprestasjonen og enkelt spillere. I denne kampen opplevde jeg at spillerne på landslaget klarte å beholde roen og å slippe seg løs. Tidligere har jeg tenkt at enkelte spillere har “ballfobi” for når de har fått ballen har det virket som om de har fått panikk og spilt ballen fra seg. Det kan virke som om trener Lars Lagerbeck har oppskriften på et vinnerlag. Jeg er som kjent glad i fotball og jeg synes det er underholdende særlig når favoritt lagene og landslaget vinner kamper. Jeg gleder meg  til å følge med videre på landslaget .

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg