Inne helg

Hei.
Denne helgen har jeg holdt meg inne borsett fra en tur ut med pappa på torsdag før helgen.Nå er det et kraftig uvær ute og det blåser så stuevinduene buler inn og vinden plystrer rundt hushjørne.Jeg har heldigvis bunkret vann,batterier og stearinlys i tilfelle strømmen blir borte.I dag var jeg heldig å få spilt et parti sjakk med en fra personalet.Det er noe jeg setter pris på for sjakk liker jeg for det er fin hjernetrim.Fremover håper jeg på et mer stabilt vær med klarvær så vi får se sola for første gang i år. Med all den vinden og nedbøren burde vel strømprisene gå ned.Slik jeg har lest har Putin en finger med i spillet om gass og kraft krise i Europa, men om det stemmer vet jeg ikke.I tillegg håper jeg at forholdende i Norge og Europa bedrer seg med tanke på den spenningen som råder nå.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg