Innesnødd

Hei.
Nå har snøen lavet ned i store mengder igjen og fylt opp området rundt boligen her jeg bor. Ja hele distriktet har fått masse snø.Når det kommer så mye snø er det spesielt vanskelig å komme seg ut for oss som er avhengig av rullestol.Det er helt umulig å ta seg frem i den dype snøen med elektrisk rullestol, for eksempel en tur på butikken eller en tur i nærområdet. Jeg skjønner godt at brøytemannskapene har mye å gjøre ved store snøfall, men jeg opplever at utenfor her jeg bor Oen ganger er prioritert langt ned på listen.Personalet har prøvd ved flere tilfeller å få kontakt med brøytesjåfør, men det er vanskelig å få dem til å komme. Nå har jeg heldigvis en bil med firehjulstrekk slik at jeg kan komme meg ut med den når jeg ikke kan kjøre med stolen min.Selv om det er en masse snø så blir det lysere ute på kveld, og en annen ting som er positivt er at vi går lysere og varmere tider. I morgen har jeg en plan om å komme meg en tur ut på dagtid, så jeg håper at de får brøytet til da.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg