Innholdsrik dag.

Hei

Dagen begynte litt hektisk i dag da jeg hadde time hos legen 11. Jeg fikk litt knapp tid da jeg jeg sto opp litt sent og at jeg måtte bruke en annen inngang .Det siste er på grunn av smittefare. Den inngangen hadde for høy terskel slik at personalet måtte hente skinner som jeg bruker der jeg ikke kommer inn. Jeg har jo som jeg har skrevet før plaget med migrene. I en periode har jeg hatt oftere migrene anfall som har gjort at jeg må ta mye medisin. Legen sa jeg kan prøve en annen type, en blodtrykk medisin for å se om det kan hjelpe. Jeg får se om det er veien å gå da jeg er litt skeptisk til ny medisin. Etter hadde vært hos legen kjørte jeg til plantasjen og fikk hjelp til å kjøpe en kasse som jeg skal få plantet grønnsaker i. Det er fint å kunne ha den på terrassen slik at jeg kan følge med når det spirer og vokser. Jeg må utsette planting litt til da været er kaldt enda og snø i lufta. Håper å få frøene i jorda før helgen.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg