Innhøsting som gleder☺

 

Hei☺

I dag har jeg ved hjelp av personalet høstet inn det jeg sådde tidligere i sommer☺Utrolig hvor mye gulrøtter som har vokst frem i en blomster kasse på min veranda, 110 i antallet. Det har vært både artig å spennede å følge med på veksten i kassen. Siden jeg fikk så mange har jeg delt med de andre beboerne her på Elvelund. Til neste år skal jeg skal jeg få laget eller kjøpt en større kasse som jeg kan dyrke flere grønnsaker, deriblant litt potet. Tidligere da dette bygget som jeg bor i sto ferdig lovet kommunen å beplante med hekk, noe som ikke har skjedd. Kanskje de kunne ha plantet bærbusker i stedet. Dette kan ha to funksjoner, hindre innsyn og samtidig være til glede for oss beboere da vi kan nyte gode bær☺

2 kommentarer
    1. Det var jo en grei avling. Jeg plukket minipaprikaer i fleng nylig. Vi har vel noen bondegener i oss, alle sammen 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg