Jeg er lei av at økonomien og personalmangel begrenser mine muligheter.

hei i formiddag har sett på tv og bare slappet av inne. I ettermiddag satser jeg på at jeg kommer ut i det gode været. Jeg kunne nok ha blitt flinkere til å komme meg mer ut, men det er ikke så lett da jeg er avhengig av å ha personalet med meg på alt som er utenfor leiligheten. I helgene er det mulig å finne på noe, fordi da er det tre personer på jobb i dag og kveld, men på ukedager er det to personer på jobb på dagen og kveld. Dette kan noen ganger føre til at jeg må vente med å gå på toalettet fordi personalet er opptatt med andre ting. Jeg understreker at det ikke er personalet i boligen jeg klager på, men det er politikerne i Skånland kommune.Jeg skulle ønske at kommunepolitikerne ville tatt en tur innom og prate med meg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg