Jeg er rørt av flott ungdom☺

Hei☺
I dag har jeg fulgt med på appellene fra ungdommene som var med i skolestreiken. Jeg må si at jeg er imponert over engasjementet og innsikten som dagens ungdom har om miljøet og klimakrisen. Jeg tror dette bare er begynnelsen på noe større. Politikerne har nok ikke noe annet valg enn å ta det vi har sett i dag på største alvor. Ved neste valg tror jeg at klima og miljøpolitikk blir den viktigste saken å ha på dagsorden. Fordi ingen kan vinne valget uten å ha den beste miljøpolitikken. Jeg håper at barn og unge fortsetter med streike aksjoner helt til politikerne hører på oss som skal overta jorden.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg