Jul allerede for snart en måned siden?

Hei☺

Jeg lurer på om det er fler en meg som har lagt merke til at butikkene fylles opp av julepynt og julemat allerede i oktober. Jeg vet at det er stor konkurranse om kundene og at det er kanskje derfor de starter så tidlig. Når jeg ser overfylte butikker med julepynt i alle varianter, tenker jeg ,trenger vi virkelig å bytte ut julepynten fra i fjor for å kjøpe nytt i år? En annen ting er det kjøpepresset mange føler før jul, det får meg til å tenke på alle de som som ikke har råd til å være med på kjøpekarusellen og at det er mange barn og voksne som føler seg utenfor. Når det gjelder julegaver så trenger de ikke å koste så mye. Julegaver kan være så mangt, en opplevelse eller noe man har laget selv. Den beste julegaven for noen vil være å få besøk av noen kjente og kjære❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg