Julestjerne på himmelen

Hei

I dag var jeg ute på gårdsplassen for å se etter F 16 flyan som skulle komme over her jeg bor. Jeg syns det er en fin tradisjon og fly i formasjon som en stjerne nå i førjulstiden. Først hørte jeg en buldrende lyd og så kom de 24 i tallet. Jeg skulle gjerne ha tatt et bilde men de fløy så fort,men jeg har delt en artikkel på Facebook som viser flyene. Synes det er viktig med et slikt lyspunkt i mørketiden. Det som gjorde det ekstra flott var at det var klarvær og fint lys ute. Det er kanskje siste gang formasjonen bare består av F 16 fly for F 35 er på tur inn i luftforsvaret. Jeg ønsker alle som jobber eller tjenestegjør og som passer på landet en god adventstid. Så ønsker jeg alle en god advent helg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg