Kan man ha det bedre

Hei

I dag var det så fint vær at jeg hadde lyst til å dra tilbake der jeg var i går i fjæra på Sand. Jeg avtalte med min far som hadde fri i dag om at vi skulle kjøre dit.  I dag kjørte jeg litt lenger med rullestolen der ute og hadde tenkt å kjøre over en bru men det gikk ikke på grunn av at det hadde rast ut slik at det var en stor glippe. Men det var greit, for vi fant en annen plass i nærheten der det var en benk. Min far hadde ordnet med middag. Deilig ørret grillet på bålet som smakte utrolig godt. Fint å spise middag i det fri synes jeg for da får jeg ekstra god matlyst. Jeg merket at sola stekte godt i dag og jeg drakk derfor rikelig med vann, det er viktig for ikke å få ondt i hodet. Det jeg synes er synd på en slik fin plass er at noen legger igjen søppel etter seg, det kan ikke være så vanskelig å ta med seg søppel hjem. Det er i hvertfall ikke noen tvil om at dette er min nye favoritt plass og på en slik dag er det bare lekkert.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg