Kjøretur i kaldt mai vær

Hei

I ettermiddag kjørte jeg en tur til Harstad for å komme meg litt bort fra Evenskjer. Turen gikk til en av mine favoritt plasser, utenfor Trondenes kirke. Der er det så fint. Det var ganske fullt på parkeringsplassen så jeg var ikke ute av bilen. Kanskje det var så mange der i dag på grunn av at det står en minnebauta over de russiske fangene der inne og at det er 75 år siden frigjøringen i Russland i dag. På tur hjem og når jeg svingte inn mot Evenskjer så møtte jeg en snøbyge. Alt i alt er jeg fornøyd med dagen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg