Klar til julefeiring

Hei

I dag har jeg fått gjort de de siste forberedelsene til jul. Det har blitt handlet inn mat og andre ting til jula. Tidligere i dag hadde jeg besøk av mamma og søster som hadde med jule gaver. Det var koselig. I kveld kom min pappa for å hjelpe meg å pynte til jul. Pynting av juletre er er er en av de tingene som får meg i julestemning. Nå ser jeg frem til i morgen da jeg skal feire julaften med min pappa og en felles venn. Det blir både artig og koselig tenker jeg. Jeg føler julefred og jeg vil ønske alle en riktig god jul🎅

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg