Klart for tur☺

Hei☺t

I dag har jeg hatt besøk av to fra Permobil.  Tidligere skrev jeg om at jeg hadde fått til utlån fra NAV hjelpemiddelsentralen et terreng kjøretøy ( Corpus). De fra Permobil var her for å gjøre justeringer på stolen slik at den skal fungere optimalt for meg og mitt bruk. Siden Skånland kommune ikke har ansatt en ergoterapeut, er jeg glad for at produsenten kan sende egne folk. Det er som oftest personalet som må gjøre tilpasninger på hjelpemiddelene mine,men det er ikke deres fagfelt. Nå som sola er kommet tilbake skal det bli godt å komme seg ut på tur i min nye doning ☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg