Kom mai du skjønne milde?


Hei
Nå begynner jeg å lure på hvor våren blir av. Det er ikke mange dagene jeg har kunnet være ute på min terrasse uten å fryse eller snør ned. Ser ut til at plantesesongen lar vente på seg en stund enda. Jeg tenker å anlegge et blomsterbed utenfor terrassen min i år, men med slikt vær må jeg vente. I skrivende stund laver snøen ned utenfor stuevinduet mitt. Men som kjent nytter det ikke å klage på været,men jeg klager allikevel for det tenker jeg er lov. Jeg var ute på terrassen i går kveld for å få litt luft, det var kaldt men jeg hadde på terassevarmeren. Den varmer godt. Nå vet jeg fra før at det kan skifte fort som jeg fra tidligere år, plutselig kommer sommervarmen nesten over natten.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg