Kontrast fyldt tur

Hei

I går hadde jeg og min pappa planlagt en tur ut for å finne en plass i solen og en plass og være ute. Tenkte at strandpromenaden i Bjerkvik var tingen siden det var nordlig vind. Da vi dro ut på ettermiddagen var det sol her, men da vi nærmet oss Bjerkvik ble vi møtt av en gråhvit vegg. Snøbygene sto i kø så det ble bestemt at vi skulle prøve Evenes Tangen i stedet. Stoppet i Bogen og kjøpte kaffe på tur dit. Snøen lavet ned tettere og tettere og det la seg på bakken også etter vi kom til Evenes tangen. Det må være siste krampetrekning fra kong vinter håper jeg. Mens jeg nøt kaffen og sjokolade i bilen så klarnet det brått opp og jeg fikk se litt blå himmel selv om solen gjemte seg bak skyene. Det var bare 1,5 plussgrader så jeg ble i bilen. Ja selv om det ble bomtur med tanke på sol og å være ute så ble det en fin tur allikevel. Avslutningsvis ønsker jeg alle en fin helg.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg