Koselig kveld med Tjeldsund Røde Kors

Hei
I går kveld var jeg og andre beboere fra omsorgsboligene invitert til julebord på den lokale kafeen av Tjeldsund Røde Kors. Jeg hadde med min far som ledsager dit. Det var god stemning og hyggelig prat rundt bordene. Etter en stund kom maten på bordet og det ble servert tradisjonell juletallerken med ribbe og pinnekjøtt med tilbehør. Det smakte så godt og jeg koste meg skikkelig med maten. Til dessert fikk vi riskrem med bringebærsaus og jeg spiste alt slik at jeg ble stappmett.Jeg synes det var komme seg ut i et hyggelig lag og møte andre. Nå ser jeg fremover mot jul og innkjøp av flere julegaver og litt etter litt pynting av leiligheten.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg