Koselig lørdags kveld på byen☺


Hei☺
I går kveld var familien samlet for å spise et bedre måltid på Bighorn steakhouse i Harstad. Jeg hadde kjøpt gavekort der i julegave og nå passet det bra at min søster var på besøk fra Tromsø☺ Det var veldig koselig å være i lag for det er ikke så ofte vi er samlet.Det er fint at at det er tilrettelagt for rullestolbrukere på Bighorn og betjeningen er hjelpsom.Noen ganger så er jeg litt anspent i sosiale sammenhenger, men i går følte jeg meg avslappet☺ Til slutt valgt jeg meg en god dessert som dere ser på bildet. Med andre ord full klaff☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg