Koselig med mini hage der det spirer og gror☺

Hei☺

Tidligere i sommer fikk jeg en ide om å lage en liten kjøkkenhage der jeg sådde gulrøtter som ikke skal bli så store. På frøpakken var det bilde av små runde gulrøtter☺Det har vært artig å følge med på spiringen og det var mange som kom opp. Har tynnet underveis og personalet har hjulpet meg med vanningen. Det er bra å ha noe å ordne med og det er flott at det pynter litt opp på verandaen☺Jeg regner med at de neste dagene, da det er meldt varme dager at de vil vokse mye. Nå ser jeg frem til å spise selv dyrkede gulrøtter☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg