Koselig tur i lag med fritidskontakt

Hei

Nå som det begynner å bli lengre lyst på kveldene er det bra å komme seg ut. For da gjør det ikke noe om det er litt senere på dagen som i går da jeg og min fritidskontakt kjørte en tur ut. Vi har det kjempeartig i lag for vi har samme humor og det er som oftest mye latter. I går gikk turen til Bjerkvik for å spise middag og drikke kaffe. På tur hjem gikk turen om Liland da jeg hadde tenkt meg til Evenes Tangen. Men det var for mye snø så vi turte ikke å kjøre inn der. Tidligere når jeg har vært ute på kveldstur har det blitt mørkt før jeg var tilbake men ikke nå. Det er så godt å tenke på at om ikke så lenge er midnattsola tilbake. Ønsker alle en kjempefin helg.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg