Koselig tur sist lørdag


Hei
På lørdag kjørte jeg og en fra personalet ut på tur, for jeg var så heldig at det var en fra personalet som gikk langvakt slik at det var mulig med tur.Turen gikk til Narvik og litt lenger sør. Det er en fin plass ved havet like før der en kjører inn til Skjomen.Jeg har kjørt forbi der mange ganger før og sett at det som oftest har stått mange bobiler der.Men denne gangen bestemte jeg at vi skulle stoppe der og trille ut av bilen slik at jeg fikk frisk luft. Det var så fint å kjenne varmen fra sola og se utover en stille fjord.Noe at det beste jeg vet er å være nær havet og kjenne lukten av hav.Jeg kjørte stolen min ut til krigsminnesmerker som står der. Der er det tilgjengelig for rullestolbrukere på hele området. Jeg hørte at det var noen turister der fra andre land når de snakket sammen.Dersom du kjører forbi Narvik vil jeg anbefale et stopp der. Etter at jeg hadde vært det og kost meg så kjørte vi ett stykke tilbake mot Narvik der jeg stoppet ved et gatekjøkken og kjøpte en god pølsemiddag.

I går søndag startet jeg innhøsting av gulrøtter som jeg har dyrket selv i mine terrasse kasser.De var i litt forskjellig størrelse,men det gjør ingenting. Som tilbehør til middag i dag hadde jeg egendyrkede gulrøtter og de smakte godt.Jeg skal få tatt inn resten av grønnsakene som jeg har denne uken.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg