Kulde utfordring

Hei

Nå har det vært veldig kaldt ute her jeg bor lenge. Når det er så kaldt holder jeg jeg meg for det meste inne eller drar ut med bil. Det er plagsomt for meg å være ute når det er så kaldt at det føles som om halsen snører seg sammen. Det blir vanskeligere å puste i den kalde luften. Jeg skulle nok ha begynt å bruke en bløff eller lignende som varmer opp luften som pustes inn. Heldigvis er jeg flink til å finne på ting inne i ukedagene, fordi jeg ikke har mulighet til å komme meg ut med bilen min annet en de dagene jeg har støttekontakt eller at min far tar meg med ut på tur. Men i helgene har jeg heldigvis mulighet til at personalet tar meg med ut på tur. Selv om det er enda en stund til, ser jeg frem til varmere og lysere dager. Da kan jeg være ute uten å drukne i masse klær og nyte solen. Ønsker alle en god helg☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg