Lang tur for 15 minutter

Hei

I går kjørte jeg og to fra personalet her jeg bor til UNN Tromsø. Det var sol og et nydelig kjøre vær begge veier. Vi stoppet på tur oppover ved Heggelia og kjøpte kaffe før vi kjørte videre. Når vi kom til unn Tromsø så ble det en diskusjon med vaktene om hvorfor jeg hadde behov for to ledsagere, men vi slapp inn til slutt. Vel inne så ble det litt ventetid fordi jeg var litt tidlig ute noe jeg synes er helt greit. Jeg brukte ventetiden til å se på folk som gikk forbi. Etter en stund ble jeg hentet inn til avdelingen for å få Botox i hendene. Det tok bare 15 minutter. Det gjør litt ondt å få de injeksjonene men det gjør godt for mine muskler å få de slik at de får slappet av fra spasmer. Jeg har ny time i januar 2021 så jeg passet på å ønske legene god jul, da flirte de godt. Ellers gikk hjemturen fint med en spisepause ved Vollan i Nordkjosbotn. Jeg pleier å stoppe der på tur hjem fra Tromsø. Nå ser jeg fram til lørdag og søndag som jeg skal tilbringe en del tid ute av leiligheten. Ønsker alle en god helg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg