Langtur tar på kropp og sjel.

Hei.

Tidlig i går morges sto jeg opp kl 0700 for å gjøre meg klar for å kjøre den 27 mil lange veien til Unn Tromsø for ny Botox behandling av hendene mine. Det noe jeg gjør for å ha mindre spasmer i hendene og det virker bra. Kjøringen tok litt tid da det var utfordrende med vinterføre og snøfokk. Det jeg liker med slike turer, er at jeg har mange timer sammen med personalet, er at jeg gjør dette i lag med de. Vanligvis når jeg er hjemme stikker de bare innom når jeg har behov for hjelp. Resten av turen gikk bra, både frem og tilbake. I dag har jeg har jeg ikke gjort så mye for bakdelen med slike langturer er at jeg føler meg sliten og tom for energi. Det blir lettere neste gang jeg skal til Tromsø for da er det vår og bare veier.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg