Legetime og fisketur☺

Hei☺

På dagen i dag hadde jeg ny legetime hos øre nese hals på UNN Harstad. Der jeg gikk igjennom prøvesvar med legen. Etter dette skulle legen prøve å se i halsen med et lite kamera som han førte inn via nesen. Først så fikk jeg bedøvelsesmiddel sprayet i nesen, det smakte gruuusomt. Jeg begynte å brekke meg før legen hadde startet. Det er på på grunn av at jeg har en sterk refleks som gjør at jeg brekker meg lett. Så skulle legen føre inn instrumentet med kamera, men det gikk ikke så bra da jeg fortsatte å brekke meg enda sterkere. Enden på visa er at jeg skal i narkose neste gang jeg skal dit. Jeg merker fortsatt i nesen og halsen at det gjør litt ondt etter etter at legen prøvde, men det går over☺

Etter jeg hadde vært hos legen dro jeg i lag med min far på fiske/båltur i et nydelig vær. Vi kjørte til et vann som heter Steinsåsvatnet som ligger i nærheten av Harstad. Der er det så fint, for der kan jeg komme meg helt til vannkanten. Jeg hadde flere napp på fiskestangen min, men den ville ikke bite hardt nok på mark kroken. Vi grillet pølser og det smakte ekstra godt når jeg spiste ute☺Jeg er glad og fornøyd selv om fisken uteble, jeg fikk iallefall masse sol på kroppen☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg