Lite bål men fin Sankthans

Hei
I går kveld dro jeg og pappa ut for å feire Sankthans. Først så kjørte vi til Evenes Tangen for å se om det var mulig å feire der, men sto vinden rett inn mot land. Så vi snudde å kjørte ut til Tjeldøya og Nausttuftene for der er det greit finne le mot vinden bak store granbusker. Vi fant ut at det var trygt å ha et lite bål i fjæra. Vi bare gravde ut et hull i sanden. Jeg fikk grillet pølse på bålet.I går var det bare vi som hadde funnet veien dit, men det gjorde ingen ting for jeg koste meg sammen med pappa.Jeg så at gangbroen fortsatt er utilgjengelig for meg og andre rullestolbrukere for det har rast ut en stor glippe som gjør at jeg ikke kommer meg på broen.Det var så fint å være ute i naturen i går selv om jeg ble litt kald på fingrene.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg