Litt av hvert på en lørdag ☺

Hei☺

I dag startet jeg dagen med en sen frokost før jeg slo på tv for å se på mitt nye favoritt lag i engelsk fotball. Manchester United sviktet ikke i dag heller 2-0 mot Reading ☺. Gikk glipp av starten da jeg ikke viste hvor den ble sendt på tv, det var litt stressende og kjenne på panikken😂. Etter kampen bestemte jeg meg for å kjøre en tur til Bogen på glatt føre. Det gikk bare bra for jeg har god bil og sjåfør☺. Vel fremme i Bogen kjøpte jeg meg litt junck food, det var godt☺ Ellers er jeg en del og skriver på Twitter også hvis dere ønsker å lese der☺@Vegarmart1. Nå skal jeg fortsette å rydde bort litt julepynt med hjelp fra personalet før jeg skal kose meg med lørdagsunderholdning på tv☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg