Litt mindre rullestol vennlig

Hei

I dag trosset jeg regnet og rullet en tur til Rema i nærheten av her jeg bor. Det er lenge siden sist jeg har vært der også på grunn av eget smittevern. Etter å ha vært inne i butikken slo deg meg at det hadde blitt trangere enkelte plasser der inne. Særlig der man går inn ved frukthyllene. Når det blir tangere er det også vanskeligere å holde korona meteren til andre handlende. I begynnelsen da butikken var ny var jeg veldig fornøyd da det var god plass der inne til å kjøre rundt med rullestol. Jeg tenker at alle som har butikker må tenke på at alle skal ha plass til å handle også rullestolbrukere og andre bevegelseshemmede. Rema på Evenskjer er min favoritt butikk særlig fordi de har en veldig hyggelig betjening der.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg