Lørdags gleder

Hei

I dag har jeg vært ut på kjøretur etter noen dager inne på grunn av stormen Frank og at et er ganske kaldt for tiden. På tur mot Bjerkvik kjente jeg restene etter uværet Frank for det røsket i perioder bilen min. Men jeg har en god sjåfør som jeg er trygg på. Kjøpte pizza i Bjerkvik for den er god. Etter sett på nyhetene om det muterte viruset, skumle greier. Nå skal jeg se på melodi grand Prix på NRK. Jeg synes TIX med låten ut av mørket er den beste måten til nå og jeg beundre hans ærlighet om sine utfordringer. Jeg synes det er et bra program, men det blir nok ikke den internasjonale konkurransen som vant til å se den med hundrevis av mennesker i salen. Etter at Maskorama var slutt, er det godt at NRK starter på nytt noe som engasjerer. Ønsker alle en fin lørdagskveld.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg