Lørdagstur til Setermoen

Hei
I går ettermiddag kjørte jeg ut på en fin tur til Setermoen. Jeg hadde med personal som Sjåfør og min far som ledsager. Etterhvert som det mørknet kom en fin klar stjernehimmel frem. Vi kjørte direkte til Setermoen og spiste middag der. Da jeg spiste middag hørte jeg noen drønn og da kom jeg på at militæret skulle ha skarpskyting med artilleri i skytefeltet der i forbindelse med øvelsen Artic bolt. Det føltes litt spesielt å høre kanondrønn.Jeg møtte noen kolonner med militære kjøretøy også.Etter en stund kjørte vi videre til Heggelia for å handle pærebrus som de har der. Det var også litt rart å være på innlandet på denne årstiden uten at det ligger mye snø der,men kaldt var det.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg