Lyn og torden i januar.

Hei☺

I kveld så så satt jeg og slumret i stolen min da jeg så at det blinket blått ute i mørket og noen sekunder senere så buldret det som torden. Det var ikke så høyt så det var ikke nærme. Det er lenge siden jeg har sett lyn og hørt torden. Vanlig vis så skjer jo det i den lyse årstiden, men i dag falt temperaturen fra 4 til 0 grader. Det er nok årsaken til at at det tordnet i kveld. Ble bare overrasket at dette skjer i januar☺Ellers i dag var jeg spent siden det skulle være første gang Sivilforsvaret skulle teste det nye varslingsanlegget som er ved kommunehuset på Evenskjer. Det hørtes godt men på grunn av vinden så var det litt lavere. Jeg synes det er betryggende å ha et slik anlegg i nærheten dersom noe skulle skje☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg