Lyset på tur tilbake

Hei

Etter å ha vært inne og bare i bil når jeg har vært utenfor leiligheten, så gjorde det så godt med en tur ut i dag. Turen gikk opp mot fotball banen og rundt omkring her jeg bor. Lyset ute i dag var så fint og jeg synes at det allerede nå har blitt litt lysere ute. Nå mangler bare snøen så blir alt perfekt. Et av mine nyttårsforsett er å komme meg mer ut og særlig nå som jeg har fått en bål panne som jeg kan ha meg meg ut på tur. I dag er et bare to dager igjen til nyttårsaften og min 28 års dag. En del av den skal feires ute på tur for å se fyrverkeriet ved midnatt på torsdag.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg