Mandags tur

Hei.

I kveld hadde jeg lyst på en tur ut og da passet det bra at min far hadde fri slik at vi kunne dra ut på tur i lag. Jeg hadde lyst til å dra ut til steinkirka på odden i Evenes for der er det fin å se utover havet og nyte medbrakt kaffe. Denne plassen har historisk betydning med tanke på andre verdenskrig. Så at steinkirka eller steinhuset ble oppført i 1995 tre år etter at jeg ble født. Det er et fint byggverk der ved havet. Det merkes at det blir tidligere mørkt nå og det så jeg tydelig ved havet. Var litt blå himmel i horisonten men regnbygene var ikke langt unna.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg