Masse latter under humorgalla i Harstad☺

Hei☺

I kveld har jeg vært på Harstad kulturhus får å få med meg humorgalla med Else Koss Furuseth, Nils- Ingar Adne og Tore Sagen. Det var så godt å få le skikkelig for det virket avslappende på kroppen min. Jeg synes Else Koss var best, men canadieren Paul Myrehaug var også veldig morsom. Det var mange latterbrøl i salen i kveld. De som sto på senen engasjerte også publikum som fikk komme med forslag. Det var også en god blanding av humor som gikk hjem hos Harstad publikumet☺Jeg likte showet veldig godt og håper å oppleve de ved en senere anledning ☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg