Mer kjærlighet,mindre hat☺

Hei☺

I dag har jeg sett på bilder fra tidligere i sommer da jeg var i Oslo. Jeg fant et bilde av meg selv foran Oslo domkirke ved et stort hjerte der det står ; og størst av alt er kjærligheten☺ Det fikk meg til å tenke på hvor viktig kjærligheten mellom mennesker er for å forebygge hat. Når jeg ser enkelte kommentar felt på sosiale medier er det ofte mye hat i kommentarene om andre mennesker. Det er synd at det skal være slik😑 Det burde være mye bedre å skrive positive kommentarer og heller avstå fra å skrive så mye negativt. Tenker at alle har et ansvar for de ytringene som blir skrevet, dette gjelder også politikere både i inn og utland. Videre har jeg også tenkt på at det å ha noen nære å vise kjærlighet til ikke alltid er en selvfølge. Tror det er en del der ute som savner både å elske og bli elsket. Det jeg tenker er viktigst av alt er å tørre å vise hverandre kjærlighet gjennom ord og handlinger slik at vi kan få et varmere og mer inkluderende samfunn☺

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg