Merker bedring ☺

Hei☺

Tidligere har jeg skrevet om mine turer til Unn Tromsø for å injeksjoner med Botox. Disse har jeg fått i venstre hånd og arm for å løsne opp ei veldig stram og knytt hånd. Sist gang jeg var der fikk jeg også Botox i høyre hånd og arm for der er det omvendt og hånden er sprikende og bakoverbøyd. Den hånden var verst når jeg skulle fokusere på å prestere, for eksempel da jeg skulle snakke med mennesker jeg ikke kjenner så godt. Etter at jeg fikk Botox i den hånden så kommer ikke spasmene så sterkt og fort. Det er deilig å slippe å ha kramper hele tiden da det tapper meg for energi,og det gjør det lettere å fokusere på det jeg skal gjøre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg