Midt i smørøyet


Hei.
I går formiddag kjørte vi en tur til Bardufoss i et strålende solskinn til jeg kom til Gratangsfjellet der det var snø byger. Ved Fossbakken ble vi stoppet av militærpoliti som informerte om at det var mye militær trafikk på veiene mot Bardufoss.Siden jeg hadde flagget til panserbataljonen liggende synlig i frontruta lurte damen fra militærpolitiet om vi var med på øvelsen.Det var mye trafikk og mange beltevogner i aksjon.CV90 panservogner sto på begge sider. Jeg stoppet på Setermoen og fylte opp tanken på bilen for diesel kostet 20 kroner literen.Etter det gikk ferden videre til Heggelia der jeg spiste pizza for den er god der. Jeg synes det er bra at de øver på å forsvare Norge og demokratiet som en viss mann hater.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg