Migrene er no herk😑

Hei☺
Jeg har tidvis vært plaget med migrene i mange år😑 Det er skikkelig ondt når det står på og dersom jeg ikke tar medisin tidsnok. Har medfølelse for alle dere som har det som meg.Når det står på som værst klarer jeg ikke å tenke klart,smerter bak øyne,blir lyssky og kaster opp.Medisinen jeg brukte før,imigrane men den har gått ut av produksjon fikk jeg beskjed om. Den jeg bruker i dag heter Maxalt Rapitali, den virker ikke like godt som nesesprayen.Er det noen som bruker andre typer medisiner som fungerer? Har noen ganger tenk at det skulle vært funnet opp en slags hjelm som presser på de punktene som gjør ondt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg