Min 17 mai

 

Hei

Jeg startet dagen med en god frokost, egg og kaviar på brødskive liker jeg. Etter det så jeg en stund på 17 mai sendingene som de sendte på NRK. Litt utpå dagen kom min far og tok meg med ut på tur til Harstad. På veien dit så jeg mange båter som lå utenfor Isbadestranden på Evenskjer. Jeg synes det er fint å se at folk har funnet på andre løsninger nå som det ikke er mulig å gå i tog. Da jeg kom til Harstad kom jeg rett bak kortesjen med de forskjellige nød etater. De hadde på blålys og det var en bil med høytalere som det kom musikk ut av. Jeg fulgte kortesjen gjennom byen og dro en tur til Trondenes for å ta en pause. Vel hjemme igjen laget min far en god middag til oss begge. Jeg synes dagen så langt har vært fin på tross av restriksjonene. Ønsker dere en god 17 mai videre.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg