Min helg og dårlig værfor

Hei

Denne helgen som var ble det både tur lørdag og søndag. På lørdagen kjørte jeg en tur til Bjerkvik for å vise nytt personale hvordan jeg fester stolen i bilen og for at de skulle lære de rutiner som gjelder når jeg er på tur. Jeg så at det hadde kommet melisglasur på fjelltoppene og tenkte at nå er det ikke lenge til vinter.Søndagen fikk jeg meg en tur i nærområdet med rullestolen for å kjenne på frisk luft. Jeg tenkte at siden det var meldt storm og press regn på mandagen så var det viktig å få seg en tur ut. For når mandagen kom så blåste det og regnet så mye at det var tryggest å holde seg inne. Det var skikkelig bul på vinduene i stuen og skikkelig slag regn. I år har høsten vært veldig våt og lavtrykkene har stått i kø noe jeg merker i kroppen da jeg føler meg slapp og trett. Nå er det en ny storm i sikte og jeg hørte at det skulle bli enda mer vind men mindre regn denne gang. En ting er i hvertfall sikkert, jeg holder meg inne til stormen er løyet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg