Min helg

Hei
I går greit vær innimellom snøbygene så det ble en fin tur ut med støttekontakten min. Var en tur innom truckstoppen å kjøpte kaffe før vi kjørte ut til moloen ved Evenestangen. Der kom jeg meg ut av bilen for det var sol der. Jeg trillet utover moloen med stolen min.Det blåste en kald nordavind så jeg ble ikke så lenge det ute. På tur tilbake så jeg noen som satt i en bil. De sa heia Vegard og en mann sa at han brukte å følge med på bloggen min. De var ukjente for meg men det var artig å få tilbakemelding om at han følger bloggen min.Det viser at det er viktig å komme seg ut av bilen å møte folk. I dag har jeg sløvet inne å sett på 1 mai markeringen og fotballkamp.Jeg la merke til en ting i Jonas Støre sin tale at det mangler arbeidskraft og at det skal satses på å få unge i arbeid.Her sitter jeg forsatt uten arbeid, en mann på 29 år som har lyst til å bidra til fellesskapet.Kan du Jonas gjøre noe med det?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg