Min mystiske bil😐

Hei☺

Jeg har tidligere skrevet om bilen min som ingen verksted klare å reparere. Den lever litt sitt eget liv med at den av og til setter seg i nødmodus og varsellampene lyser opp. Slik kan den være en dag for så å bli borte neste dag. Har hatt det slik i noen måneder og det har blitt ganske kostbart hver gang den må inn på verksted uten at de finner feilen. De har flere ganger oppdatert dataene på motoren,men det kommer igjen og igjen. Nå er bilen snart 10 år og jeg ønsker meg en ny hvis dette fortsetter. Så er det jo typisk at dette skjer før jeg skal på langtur. Jeg skal til Tromsø førstkommende torsdag for å få nye Botox injeksjoner i hånden min og siden det er langt å kjøre er jeg avhengig av at bilen fungerer som den skal. Håper å få den på verksted igjen, men i morgen kan lyset i dashbordet være borte og da finner de ikke noe. Begynner å bli lei av å ha det slik. Siden jeg ikke bare kan ta drosje med god nok sikkerhet for stolen min så må jeg kjøre selv til Tromsø . Kanskje noen av dere har et tips eller har opplevd noe lignende selv?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg